Döda mig...någon frivillig?

Nu e jag, Foro, arg...arg som satan om jag får lov att svära!!

Seriöst...nu har jag suttit hemma i över två veckor o gjort absolut ingenting.

Mina dagar ser ut såhär: 

1. Vakna o käka smärtstillande.
2. Sova eller titta på TV.
3. Käka smärtstillande.
4. Sova eller titta på TV...eventuellt dator!
5. Ligga o lyssna på musik.
6. Käka smärtstillande.
7. Sova för dagen.
8. Vakna mitt i natten av smärta...gå upp o käka smärtstillande.
9. Inte kunna somna om....

Helt seriöst...dehär måste vara det värsta som kunnat hända mig!! Jaag vill ut...jag vill fortsätta med mitt roliga Stockholmsäventyr, jag vill träffa kompisar, gå ut fota.

Men neeeej det kan jag inte. För jag får ont av att sitta efter 20 min..ont av att ligga ner efter 20 minuter och ont av att gå längre än en 15 minuter.

Sammanfattningsvis: Jag vill leva.......utanför mitt rum!!!!

Att jag var på en loppis i drygt 20 minuter räknas inte eftersom jag fick ont....Jag tycker sällan synd om mig själv. Men nu vill jag lixom bara lägga mig i en hög o självdö.

Jag riktigt känner hur jag bara vill ta en såg o såga bort min nacke o sätta mitt huve på mina axlar o va glad igen!

De värsta e att ja e så rastlös o uttråkad att jag dagligen följer allt som går på TV: Våra bästa år, Våra värsta år, Glamour, Förhäxad, 2½ Halv män, Cityakuten, Skenet bedrar, Oprah Winfrey, Smallville. Och dehär e bara en liten del av min lista!

De sjuka e att jag tycker att Glamour e bland det bästa jag sett i hela mitt liv!!

Och inte nog med det...jag e så desperat att Glamour inte bara är världens bästa serie, det är även dagens höjdpunkt för mig.
En hel timme innan det börjar räknar jag ner tiden tills det börjar och till min lycka så visar de 2 avsnitt efter varandra... jag blir helt lycklig av dehär.

Ser ni hur tragisk jag har blivit?


Kommentarer
Postat av: F

Glamour kan iofs vara rätt kul ibland...kanske inte ett helt sommarlov dock :)

2008-01-26 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0