Täby imorrn !!

Okey...klockan är nu 02.59 o jag har fortfarande inte kunnat somna...?

Jag e rädd för att dethär allt mer börjar likna en såndär vanlig tråkblogg där man bara skriver om sitt liv...Jag lovar er att detta inte ska bli en sån blogg. Men i brist på hälsa får det bli en sån, för tillfället!!

Iaf. så har jag kommit på att jag imorrn, eller jaa idag egentligen, fast vid rimlig tid ska tjata på mamma om att vi ska till Täby Centrum. Jag har alltid gillat Täby, de e stort, alla bra butiker finns o de e fräscht! För er som aldrig varit där: ÅK, ni har verkligen missat nåt!!

Nu struntar jag i om jag får gå med en ask smärtstillande o knapra på dessa fina, underbara, vita tabletter en efter en, för nu har jag verkligen tröttnat på dehär!

Därefter så tänkte jag att ja kan ge er en liten guidad tur utanför där jag bor....för de e jättefint här faktis. Bra plats att besöka haha!

Juste ja... för att jag inte ska dö av tristess så underhåller jag mig med massa roliga bilder jag hittar på nätet. Så jag kan lika gärna dela med mig lite tycker jag.


Kalla det dålig humor..ja rentav usel humor. Men dehär e så bra det kan bli:

image55

Hahahah...jag dööör hahaha....


Kommentarer
Postat av: Cyron

Täby är ju ruttet, åtminstone centrumet.
Godnatt!

2007-07-31 @ 03:46:35
URL: http://cyrons-mobil.blogspot.com
Postat av: mia

foro, jag tycker så himla synd om dig. kan inte alls vara kul att inte kunna gå utanför dörren. knapra på och bli frisk snart! vet du att på joox.net kan du kolla på filmer gratis. de flesta är riktigt bra kvalite också, bara så du vet ;) kanske är lite roligare än glamour iallafall.. hehe. all the best!

2007-07-31 @ 20:26:57
Postat av: Perra

Kul bloggidé..

2007-08-01 @ 04:44:44
URL: http://www.fotavtryckiasien.blogspot.com
Postat av: Foro

Cyron: fast jag gillar nog Täby ändå :)
Mia: Åh tack så mycket... Nää de e inte kul för fem öre! Nämen åh, ja visste faktis inte om denhär sidan. Tackar, nu ska jag sitta me glass o godis o kolla film haha..men inget knäcker Glamour haha :P
Perra: Tackar :)

2007-08-01 @ 09:53:33
Postat av: sp3a

Foro jag gick oxå i tensta och man såg dig alltid skrattandes så jag trodde att du hade roliga kompisar eller nått...men nu ser jag bara hur låg humor du har så ditt skrattande berodde nog mer på dig än dina kompisar hahah.

2007-08-02 @ 01:10:35
Postat av: Katta

Hahahhaha...Mcgyver..tänker alltid på marges syrror i simpson när ja tänker på hnm

2008-01-03 @ 19:51:09
Postat av: Sammi

HAH, fan va kul!!!

2008-02-21 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0