PutFeetFirst - GAHHHH

Som jag nämde i förra inlägget så ska jag idag skriva om den nya skogallerian, PutFeetFirst.
Drottninggatan 52 tror jag den ligger på!

Okey, tro nu inte att ja är en såndär fjant som springer och väntar utanför varje butik och galleria som öppnar MEN nu är det som så att jag letat efter ett par speciella sneakers i drygt 3 månader, och de finns endast kvar i Göteborg så innan ja tar mitt pick och pack o drar dit över helgen för att köpa ett par sneaks så tänkte jag att jag kunde kolla in om de fanns i den "nya" och "sensationella" skogallerian.

Okey vi börjar med att säga att folk stog utanför och vänta säkert sen timmar i förväg, när jag kom dit en kvart innan de öppna så det sjukligt mycket folk där...seriöst vad är grejen?!

Hursomhelst jag är väl inte mycket bättre som också vill in, men till mitt försvar så gick jag in och såg att skorna inte fanns där och gick ut.

Gallerian i helhet kan jag inte klaga på, det är fint, fräscht och stort...3 våningar (?) och som de själva säger "2000 kvadratmeter skor", trevlig personal och ett stort och bra utbud. Letar ni skor så är det ju skönt då det flesta butiker ligger bredvid varran och man inte behöver springa runt i stan till de olika butikerna.

Men jag återgår till: Seriöst vad är grejen?!
Inte nog med att gallerian ändå är relativt tråkig då den består av alla vanliga skobutiker: DinSko, Jerns, Radical Sports, SkoPunkten, Nilsons, jag menar, finns det inte redan typ 43678245 såna butiker bara på Drottningatan?

Hade man liksom inte kunnat öppna en galleria med skobutiker som det bara finns en av i Stockholm o såntdär?

Men som sagt, det är en fin galleria..det sjuka är att folk tror att de får bete sig hur de vill bara för att det är invigning och 20% rabatt...folk stog bokstavligt talat och slogs om skor..GAHH, hysteri!!!


Fint och bra...fina taklampor också!
image73

Hej skohysteri!
image74

Kommentarer
Postat av: Nora

GAHH är det rätta ordet, var själv där och folk var som galna!
Härligt att du e på G igen :)

2007-10-01 @ 14:13:45
Postat av: Hodann

Skulle inte ni vara på G igen?
det går bra ser jag :P

2007-10-16 @ 15:17:07
Postat av: Douchebags

Nu e vi på G igen...på riktigt denna gång...svarar vi 3 månader senare haha :)

2008-01-01 @ 22:52:26
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Mimmi

Gud, jag var oxå där...folk var verkligen sjuka i huvet. tror de får bete sig hur de vill bara för att de e rea

2008-01-26 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0