Skamligt!!

Hallå alla blåbär därute!

Hoppas livet leker för er. Idag kom jag hem från skolan, ovanligt tidigt för att komma på att: shit ja har ju för i helskotta en blogg. O med skam så satte jag mig vid datorn och hade t.o.m. små-ångest över hur längesen det var jag skrev. Jag bokstavligt talat skäms.

Men till mitt försvar så har jag ju faktis inte utforskat nånting eftersom skolan nu har börjat, vilket innebär plugg plugg o så lite mera plugg.

Så tänker jag också att nu måste jag ju ha förlorat alla mina läsare o till min stora förvåning så är det fortfarande typ 50 pers som läser denhär bloggen dagligen, trots att det va typ en månad sen jag skrev sist. Sött av er o följa en död blogg... det skapar nästan lite beundran hos mig ha ha!

Funtar nästan på o byta bloggens handling bara för att skriva lite mer haha...!!

Jag e lessen o så fort ja har möjlighet så lovar ja att jag kommer uppdatera. Har ni tips på saker jag kan skriva om istället så e de bara o hojta!

So long!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad sägs om att köra det vanliga va du gör om dagarna o outfits?

2007-09-08 @ 12:39:36
Postat av: Sara

haha ja du får allt börja skriva liiite oftare : )

2007-09-20 @ 16:14:53
URL: http://slope.blogg.se
Postat av: Anja

Ni får faktis ta o uppdatera nu tycker ja, vi saknar ju er!!!!

2007-09-26 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0