The Darjeeling Limited

Tjena folks!

Har ni sett filmen "The Darjeeling Limited"?

Ni MÅSTE se den filmen, för herre min skapare vilken underbar film det är. Jag är helt frälst, så jävla bra är den!!!

Den är i klass med Napoleon Dynamite om inte lite bättre
Denna film kan på fullaste allvar vara bland det bästa jag har sett. Svart humor när den är som bäst.  

Att de tre huvudpersonerna sedan har Hollywoods maffigaste näsor gör filmen bara så himla mycket bättre.

Jädrar i min låda, låter ju som om ja är nå slags pr-kvinna för denna film så som jag pratar/skriver om den, Men alltså, ni mååååste se den.

image164

Kommentarer
Postat av: Lisa

Owen Wilson har ju en väldigt ful näsa!

2008-04-03 @ 20:42:26
Postat av: Lenny

Då har du missat Eagle Vs Shark...
Se den!

2008-04-04 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0