Har någon sett min potatis?

image163

Saknas: Potatis, oborstad. Sitter fint i handen. Försvunnen 13 mars 2008.
Belöning utlovas för besväret. Tack på förhand!


Jag, Sarah, är inneboende vilket innebär att jag delar kök. Jag har en hylla i frysen och några i kylen.

Kom precis hem för en halvtimme sen, öppnar kylen för att ta nåt att käka men märker att det är lite rörigt på mina hyllor, saker står inte som de brukar - och jag VET hur min mat brukar stå(!). Jag kollar lite i mina hyllor och märker att jag saknar min enda potatis. (Som student har man inte så jättemycket i kylen så man märker rätt snabbt om nåt saknas). Och jag kan ju heller inte fråga: Vet du var min potatis tagit vägen? Hur fattig låter jag inte då. Krigar för en liten potatis..nää. Men satana, jag som sparade den potatisen för att göra lite potatissallad till mig själv!


Give me back my p'tato.

Kommentarer
Postat av: Get Back

hahaha sexy ;)

2008-03-14 @ 07:47:08
URL: http://getback.blogg.se
Postat av: Josiee

Godmorgon:) inte sett den;) Äntligen fredag!

2008-03-14 @ 10:34:15
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Chris

HAHA, har de snott din patata...väldigt dyrt att köpa egna eller? :P

2008-03-15 @ 00:07:01
Postat av: Lenny

Det måste vara en liga!!?? :)

2008-03-16 @ 01:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0