Näsbybadet nästa!

Halloj!!

Nu e de faktis såhär det ligger till: Sarah jobbar massa och jag, Foro, tycker inte de e så himlans kul att utforska själv. Så tills Sarah har ledigt igen (nästa vecka) kommer de vara lite segt här...

Meeeen för att ni inte ska ha tråkigt så ska jag senare idag berätta om min dag vid Näsbybadet. Dit ska ja me familj o massa familjevänner. Inte mycket till badväder visserligen. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen!

Men det är iaf en rekommendation om badställe...de e bassäng o kostar bara 20 spänn o man kan bada hur mycket man vill!

So long!!!!

_____________________________________________

Okey helt ärligt nu: De finns inte mycket o berätta haha! Det var en vanlig dag vid ett badställe med massa vänner, god mat o bra väder.

De enda som förvånade mig var att Näsbybadet bytt namn till nåt som jag lovade mig själv o minnas, vilket jag nu sorgligt nog inte gör.
Jag tänkte t.o.m. fota de för o minnas men ja var för lat för o ta fram min kamera ur min väska.

Tjaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: Oj

Näsbybadet i Näsbypark? Norskogsbadet?

2007-07-15 @ 12:49:36
Postat av: Foro

Hahah, Jaaa så hette de =)

2007-07-15 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0