Välkomna Välkomna Välkomna !!!

Hejsan gott folk.

Till alla nya läsare som hittat till oss via Aftonbladet vill vi säga välkomna!

Till alla som hängt med oss sedan tidigare vill vi säga att ni e minst lika välkomna =)

Här är länken för er som missat den:
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1127047,00.html

Detta är alltså andra gången vi är med i Aftonbladet för våran blogg vilket vi uppskattar till tusen. Men inte nog med det, vi känner som som vääärsta kändisarna nu oxå.

Nu kan ju vi lixom glassa med Olinda, Schulman-familjen, massa backslicks och Big Brother Linda (ingen hajar om man bara säger hennes namn eftersom tjejen inte e känd för nåt annat) på Stureplan o känna oss som Sveriges Elit.

Ta hela sista spalten med en nypa salt =)

Nää men skämt o sido. Kul att ni hittat hit o hoppas att ni fortsätter att följa våra resor, det kommer bli massa fler så fort vi tillfrisknat!

PS. Det är grymt kul me all respons vi har fått, fortsätt gärna med det DS.

Tjaaaaoooo så länge!

Kommentarer
Postat av: mia

jag väntar med spänning!
här i utrecht händer inte speciellt mycket och de enda resorna jag gör är till och från jobbet i amsterdam samt mina jogging rundor :)
saknar sverige och speciellt stockholm då jag har de flesta av mina vänner där. kommer hem i september när bästa kompisen fått barn igen. så sköj!
ok.. sorry bara babblar på.. somebody stop me!
ville bara avsluta med att säga KRYA PÅ ER!

2007-07-25 @ 21:00:13
Postat av: Maria

Ni är ju för söta.. man blir glad bara av att se era kort...! :)

2007-07-25 @ 23:11:54
Postat av: dosten

dooost du heter foro o ska läsa inredning konst haha ^^ o foro heter sarah dayal :D aftonbladet/journalister suger bäver pung ^________^

2007-07-25 @ 23:48:28
URL: http://danishen.blogg.se
Postat av: Dbags

Mia: Härligt att du ska komma tbx till Stockholm..borta bra men hemma bäst =) Riktigt kul att du följer våra resor ända borta från Utrecht ha ha!
Tack =)
Maria: Tack =) o kul att du gillar bilderna!
Dosten: Mjo, de e lite halvbra på o sätta rätt namn vid rätt person! Men nu vårdar vi språket lite va, dehär e en barnvänlig blogg =P

2007-07-26 @ 00:02:20
Postat av: Björn Dahlman

Hej tjejer!
Kul att se era nunor i Aftonbladet. Ni är såklart välkomna att ta er ut till mig på Munsö! Om inte annat för att besöka "Blå lagunen".

2007-07-26 @ 01:06:34
Postat av: Alex

hur kan detta hamna i aftonbladet? Så märkvärdigt eller unikt är det inte.

2007-07-26 @ 08:43:37
Postat av: Dbags

Björn Dahlman: Åh det var faktis riktigt längesen vi var där. Absolut, dit kommer vi nästa gång de e fint väder =)

2007-07-26 @ 11:46:20
Postat av: Dbags

Alex: ändå kan jag slå vad om att du kommer följa bloggen!

2007-07-26 @ 16:18:33
Postat av: Maria

Hej Tjejer!
Såg er i tidningen idag, vilken häftig idé ni kommit på =)..ännu roligare när man känner igen ett ansikte (Foro) =)...verkligen att man kommer bli ett troget fan hehe, Tat lugnisch
//Maria

2007-07-27 @ 13:08:24
Postat av: Nina

Sarah: Jag flyttade till Trollhättanfrån Sthlm för 7 år sedan. Det är en trivsam liten stad, och jag hoppas att du kommer att trivas här :)

2007-07-29 @ 10:04:58
URL: http://strawberrybomb83.blogspot.com/
Postat av: Dbags

Tack för alla tips :)
Maria: Fy va kul att du hittat hit, välkommen!

2007-07-29 @ 19:42:49
Postat av: Sarah

Nina: Jo, jag har fått en mysig bild av staden och hoppas att jag kommer att gilla den :)

2007-07-30 @ 14:34:32
URL: http://douchebags.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0