116 Dagar Kvaaaaaaaaaar!!!

Igår fick vi veta att Kylie Minouge ska komma till Stockholm och ha en konsert.

Men den missar vi för hon kommer hit dagen vi åker till Paradiset :D :D :D :D :D :D

Det är ju väldigt tråkigt att vi missar henne, hon är ju så himla bra!!

HAHAH neeeej...förlåt nu är vi elaka. Hon är faktiskt helt OK..synd bara att varken Forough eller Sarah tycker om henne.

Dethär var bara ett onödigt inlägg vi skriver för att påpeka att vi åker om 116 dagar!!!!!!

FATTA 116 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image85


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni åka?

2008-02-18 @ 17:26:45
Postat av: Mia (jo, jag är fortfarande med!)

oh gud va skönt att få åka till värmen! hur länge ska ni vara där? själv åker jag till hongkong om 2 veckor. inte lika soligt och paradisigt. men ändå bättre än tråkiga, mörka, kalla holland!

2008-02-18 @ 18:56:39
Postat av: Anonym

ska ni bagpacka där eller? låter som det när ni har planerat in 34 dagar..hihi..kul iaf
btw så tror jag att jag såg Forough på monki i fredags :)

2008-02-18 @ 22:18:01
Postat av: DOUCHEBAGS

Anonym: Vi åker till Filippinerna :D

Mia: Åh så rätt med Honkong..dit tänkte vi faktis åka först :)
Vi ska vara där i en hel månad, ja 34 dagar för att vara exakt. Äsche, Holland har sina fina sidor det landet oxå :)
Hur länge ska du hålla till i Honkong?

Anonym 2: Njaa..Sarah har hus där så vi kommer nog vara där rätt mycket. Men så finns det planer på att backpacka på lite olika öar där oxå :) inte riktigt bestämt oss för hur detr blir än :D
HAHA Guuud va kul, jaa du såg alldeles rätt, jag var inne på Monki i fredags, fy va roligt att du känner igen mig :)

2008-02-18 @ 22:34:45
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Anonym 2

låter hur härligt som helst..hoppas ni får det bra där borta :)

Haha...jag bor inte änns i sthlm, var där under helgen, o har följt eran blogg, o så såg jag dig där :) tyckte att det skulle bli konstigt att bara komma fram till dig o ba " hej jag har läst din blogg", skulle känna mig som värsta stalkern.

keep up the good work! :D

2008-02-19 @ 23:12:25
Postat av: Anonym 2

låter hur härligt som helst..hoppas ni får det bra där borta :)

Haha...jag bor inte änns i sthlm, var där under helgen, o har följt eran blogg, o så såg jag dig där :) tyckte att det skulle bli konstigt att bara komma fram till dig o ba " hej jag har läst din blogg", skulle känna mig som värsta stalkern.

keep up the good work! :D

2008-02-19 @ 23:18:52
Postat av: DOUCHEBAGS

Anonym 2: Tack det ska vi ha :D

Men åhh, det hade ju varit hur kul som helst om du hade hälsat haha. Jag skulle faktiskt ha känt mig lite smickrad :P
Tack!

2008-02-20 @ 08:37:41
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0