Oh My Garden

I fredags kom Forough hem efter att ha lämnat in sin hemtenta o tänkte:

"AHHH äntligen...nu ska jag bara ta det lungt o äta glass o titta på scrubs heeeela dagen"

Men så kommer jag in i mitt rum o möts av en syn man inte ens önskar sin fiende.
Jag har totalt förträngt att ett rum måste städas..jag tror jag städade senast för 2-3 månader sen...hur jävla sjukt är inte det?!

Okey, tänker jag. Nu städar jag ordentligt, det lär gå på max 2 timmar, sen kan ja kolla scrubs o vara glad!

Tre dagar senare, alltså söndag var jag äntligen färdig...då stog det utanför min dörr 6 kassar med skräp...alltså, skräp på riktigt. Typ pennor som inte fungerar längre, papper..jösses..papper i mängder o maaaassa annat skräp.
Jag undrar: Varför i hela världen har jag behållt skrivblock från i femman?!
Först tänkte jag, jaa men ja har säkert skrivit något roligt..jag läste igenom de...absolut ingenting som var roligt.

Nu är mitt rum kliniskt rent...jag är helt seriös. Det är så rent så man skulle kunna utföra en farlig operation utan skyddsmask o handskar här inne.

Jag är väldigt nöjd ha ha!

Men nu till det allra bästa: under de 3 dygn som jag städade mitt rum så spelades en skiva och en skiva endast!
Kan ni gissa vilken?

UNIBET HITS såklart....10 låtar som är typ 1 minut långa o alla säger samma sak om o om o om o om igen...Underbart!

Juste bara för att tillägga: de vart inget glassande i soffan med scrubs!

image108

Kommentarer
Postat av: :)

Haha men gud...3 dygn med samma låtar..inte tröttsamt?

2008-02-26 @ 22:01:57
Postat av: gipsy

skämMs! :P

2008-02-26 @ 23:31:55
Postat av: Lenny

När beställdes skivan? De tar verkligen inte i för att få iväg skivan!
Vilken är favoriten då?

2008-02-27 @ 01:26:21
Postat av: DOUCHEBAGS

:): det skulle man kunna tro, men unibet hist e för trallvänlig för att man ska tröttna haha :P
Lenny: joo det tog lite tid..de stod på hemsidan att det skulle ta 2 veckor. det tog väl typ 4-5 veckor. Men den som väntar på nåt gott..:)

2008-02-27 @ 14:54:58
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Lisa

Beställde hem den skivan jag oxå...sjukt rolig :D
Vilken av låtarna är din favorit?

2008-03-01 @ 00:16:52
Postat av: DOUCHEBAGS

Lisa: Våran favvo är utan tvekan Petter :D

2008-03-02 @ 15:14:24
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0