Så kan det gå :)

Visste ni att sajten Snyggast.se fortfarande finns?!

Jag trodde den sidan redan hunnit bli till jord under marken och snart kunna användas som energi..det kanske märks att jag läste natur haha!

Hur som helst så finns den sidan fortfarande och folk lägger fortfarande upp bilder på sig själva o tigger o ber om att folk ska rösta en tia på de...Lite kul, typ inte....

Dock är det lite kul o titta på alla bilder när man är uttråkad :)

Guuud va ja borde skriva på min hemtenta istället för o sitta o berätta om snyggast.se

Kommentarer
Postat av: Mia (jo, jag är fortfarande med!)

haha. visste inte ens att den siten fanns. fan va sjuk den e :)

2008-02-18 @ 18:57:54
Postat av: DOUCHEBAGS

Mia: Först o främst så måste vi säga att de e grymt kul att du fortfarande följer våran blogg, det uppskattas massa :)
Jamen visst är den sidan helt sjuk. Den fanns ju när vi va mindre (runt 13-14) men att den fortfarande finns kvar e ju stört!?

2008-02-18 @ 21:31:55
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Marie

hahah, användas som energi..jadu..en naturvetenskaplig linje sätter sina spår haha!

2008-02-19 @ 10:46:22
Postat av: Lenny

Nu ska det röstas!!

2008-02-19 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0