Reality show + namn = b-kändis

Sitter och kollar på Let's Dance...men! bara för att bandet kör sköna covers. De kan göra världens skitigaste låt bra. Skulle va grymt att höra dem spela någon riktig gangstörr låt, typ Ludacris - Move Bitch. Men nu ska det inte handla om det.

Jag har tänkt...och kommit på fenomenet reality show + namn = b-kändis. Om inte ni förstår så tar jag några exempel: Big Brother-Linda, Idol-Danny, Idol-Måns, Robinson-Emma, Baren-Qristina osv. Det roliga är att folk inte vet vilka de är om man tar bort tv-programmet från deras namn... Ta namnet ifrån dem så blir de bara B-personer.

- Har du hört om Linda? Vad hon startat?
- Vadå? Vad har hon gjort??
- Hon har startat ett nytt parti..
- ....vilken Linda pratar vi om?
- Ja, du vet. Big Brother-Linda.

image118

Jag vill också ha en reality show framför mitt namn! Bonde söker fru-Sarah. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: gipsy

eller varför inte Deal or no deal-Sarah hehe

2008-01-11 @ 21:36:43
Postat av: =)

Hahah, så sant!

2008-01-12 @ 11:56:49
Postat av: ...

Hon e så jävla dålig

2008-01-12 @ 22:37:17
Postat av: M*

Blä för fula, plastiga och extremt dåliga B-kändisar, som till exempel de du listat upp!

2008-01-13 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0