Vatten.

Ni vet när man är sådär äckligt törstig att man är villig att byta ut hela sin familj mot ett glas vatten?

Hepp, nää alla känner kanske inte igen sig i det exemplet.
I alla fall. Jag, Forough, är just nu precis så törstig...frågan är bara om jag orkar ta mig till köket?

Nää fy, nu dör jag...nu går jag o dricker :)

Såå, nu har jag druckit  typ 2 liter vatten känns det som!

Såhär glad kan man bli över vatten haha :)
PS. Ser ni den ritade prinsessan på våran kyl, den fick jag i studentpresent av min granne som är 6 år. Hej sött!

image109

Jag har en tendens att få panik när jag är jättetörstig. Jag får typ för mig att vattnet kommer ta slut om jag inte dricker jättefort så då höjer jag på glaset och då kommer det massa vatten som jag inte hinner svälja så då rinner det ner massa vatten på mig o golvet haha! 

Här har jag precis råkat spilla halva glaset på golvet haha!
image108

Kommentarer
Postat av: swickson

När jag är bakfull kan jag i princip mörda för ngra liter vatten :)

2008-01-07 @ 20:34:54
URL: http://mongoloiden.blogg.se
Postat av: Jag

"Byta hela ut" haha men iaf.... I'm feelin ya paaain broooo!!!! hihi

2008-01-07 @ 21:13:34
Postat av: Tess

Haha jag är likadan ^^

2008-01-08 @ 00:19:41
URL: http://totesossosanon.blogg.se
Postat av: Chris

HAH, kanske ska försöka ta det lungt när du dricker?

2008-01-10 @ 17:06:23
Postat av: Lisen

Vilken mysig cardigan du hade, vart finns den att få tag på?

2008-01-10 @ 20:13:58
Postat av: DOUCHEBAGS

Lisen: den mysiga cardigan'en (?) är en julklapp så jag vet tyvärr inte vart den finns :(
Chris: Nää, då e det ju inte lika kul längre :)

2008-01-24 @ 22:08:41
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0