Lättklädda 13-åringar som är ute efter strul - WHAT?!

Såg precis en artikel i Aftonbladet om lättklädda flickor, 13-åringar, på ungdomsfester som berättar om att man är där för strul och att ju mer strul man fixat under kvällen desto mer status..TRAGISKT säger vi bara! Nu ska vi inte vara såna kärringar, nej. Men när man är 13 och går ut ur hemmet med mjukisar för att sen "byta om" till minishorts och urringat på fest..(när man är 13?!) så undrar vi: var är föräldrarna? Säger/misstänker de inte nåt? Visserligen så kan det vara så att de ljugit för sina föräldrar om att de ska sova hos nån polare, men ändå!?

image148
Det bästa är ändå att en tjej säger: "Reglerna suger, jag har haft på mig bunnyöron som jag vunnit på Gröna Lund. Varför skulle man inte få det?" Hon var liksom tvungen att nämna att hon vunnit dem på Grönan...och bunny öron är ju SÅ hett!*

 Näääee, dagens ungdomar alltså!

Här är länken till artikeln om ni vill läsa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1956188.ab

*eller inte.

Kommentarer
Postat av: Mona Banan

Vad ska man säga..! SÅ TRAGIIIIIIIIIISKT!

2008-03-02 @ 00:07:33
Postat av: Mona

KOllade in deras vimmelbilder på en hemsida.. ännu mer tragiskt! TItta det finns ingen tjej utan puder på läpparna!
http://www.elverketlidingo.se/bildgalleri/

(seven disco)

2008-03-02 @ 00:22:43
Postat av: Dennis

Fjortisar i all ära.

2008-03-02 @ 06:10:10
Postat av: N.W

Jag håller med er, va säger deras föräldrar?!
Har de ingen koll på sina ungar?!

2008-03-02 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0