Tråkiga Nyheter... =(

Hejsan gott folk!

Ni som har hängt med här vet att vi är två tjejer...Forough och Sarah som har denhär bloggen. Och trots att vi väldigt ofta e sega med att uppdatera har vi trogna läsare vilket är jättekul. För vi har trots allt inte världens mest lockande bloggkoncept i en värld med alla extremtråkiga modebloggar som alla slaviskt följer (vi har ingen förståelse för modebloggar)

Men nu e det såhär det ligger till, Sarah flyttade till Trollhättan igår. Där ska hon bo ett par år o plugga...Kul för henne - Tråkigt för mig !!!

Men inte tänker vi lägga ner bloggen för det. Absolut inte, istället kommer endast Foro ha denna blogg. Men det kan inte bli annat än grymt för nu kommer de ju bli turistbesök i Trollhättan också.
Inte nog med det, de kommer istället att bli massa gästinhopp istället för Sarah. För helt kul e det inte att turista själv!

Så till hösten och vintern när det börjar bli kyligt o man inte riktigt vill springa ute kommer jag/vi istället leta efter bra centrum och fik och restauranger etc.

Enjoy o välkomna till ett nytt kapitel i bloggen Turist i sin egen stad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jo..jag hann aldrig skriva ett "nu drar jag"-inlägg men du...du får en kommentar istället ;P du har en trogen läsare från trollhättan iaf hähä.. //numera trollhättebo

2007-08-26 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0