Foro är tillfälligt handikappad!

Okey, kortfattat:

Jag och världens bästa, bästa kompis, Setareh låg i deras hängmatta o gunga!
 
Än så länge är allt normalt.

Plötsligt får vi för oss att gunga rejält vilket leder till att hängmattan åker allt högre upp o dessutom blir allt snedare! Vilken normal människa som helst hade insett att det inte är årets snilleblixt-idé att fortsätta gunga högre. Men nej, inte vi.. vi fortsätter....självklart!

Rätt var det är så åker hängmattan hela vägen runt o jag ramlar ner med huvudet före o Sette landar mitt huvud!

Där ligger vi i typ 5 minuter o skrattar så vi gråter o dagen fortsätter som vanligt.

Nästa morgon när jag vaknar kan ja knappt röra på mig men får för mig att det inte är nånting så jag bara tar det lite extra lungt men struntar i läget!

Senare på dagen e jag så stel så jag bara sitter o gör ingenting så då drar vi in till ett sjukhus o efter X antal väntetimmar o massa krångel med läkare o röntgen så visar det sig att det är inte bara en vanlig svullnad som jag själv trodde utan NEJ...nu misstänker man att 2 ledband mellan 3 kotor har gått av.. men eftersom det är så svullet så kan man inte se det än. Så om 10 dagar ska ja på ett nytt besök!

Så det jag kan göra nu e att hoppas att inge ledband har gått av...för de vore ju mindre mysigt o gå runt o se såhär olycklig ut resten av sommaren:

image52

Dehär är fan inte kul asso!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! hoppas du blir bättre och kan förtsätta med dina äventyr runt om i stockholm.
Krya på dig

2007-07-22 @ 16:37:40
Postat av: Andii


Krya på dig!
Fort fort fort fort...

2007-07-22 @ 19:32:20
Postat av: Foro

Naaw så snällt av er =)
Tack ja ska bli bra så fort jag bara kan!!!

2007-07-24 @ 19:17:16
Postat av: Imosa

Hittade er blogg via Aftonbladet - cool idé att turista i sin egen stad - man hittar nya ställen bara genom att åka buss ;-) Det där med stödkragen ser inte för trevligt ut, hoppas att du kryar på dig snarast!

2007-07-25 @ 17:01:52
Postat av: Dbags

Imosa: Tackar tackar, vi e ganska nöjda med idén =)
Haha njaa,stödkragen är väl inte årets roligaste händelse om man säger så =P
Tack!

2007-07-25 @ 17:12:04
Postat av: Babar

Västerbron när solen går upp slår allt. Nattbuss?
Min son och jag åkte runt med SL i Stockholm när han var liten. Hur mycket som helst att se.
Lidingöbanan är också ett tips. Kaffepaus i Gåshaga t.ex.

2007-07-26 @ 10:16:49
Postat av: Dbags

Babar: Jaa bussar ska vi åka när de e tråkväder hade vi tänkt =)

2007-07-26 @ 11:54:49
Postat av: Anna

Oj, det där såg inte så kul ut. Hoppas du är bättre nu?

2008-02-27 @ 20:44:33
Postat av: Anna

Oj, det där såg inte så kul ut. Hoppas du är bättre nu?

2008-02-27 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0