Resmål 8 - Huvudsta

Idag har jag, Foro, för första gången på typ en vecka varit utomhus. Min taskiga nacke tillåter mig inte riktigt!

Hur som helst så fick jag höra av brorsan Morre och hans flickvän Miriam att det ska finnas en ball loppis i Huvudsta. Jag som e svag som tusan för coola smycken bestämde mig för att dra dit för att fynda nå snyggt halsband.

Denna loppis e som den som finns i Vårberg men de e typ samma person som har hela. Det är liksom inte 6534 personer som har olika stånd.

Det var en grymt stor loppis med stort utbud. men FY..de var dyrt...med risk för att låta som en gammal tant måste jag säga att det var hutlösa priser. Jag hitta ett enkelt armband i plast för typ 90 spänn.. ja menar på en loppis. Jag kan få en likadan på HM för typ 20 spänn ha ha!

Men hey, va vet jag... second hand e ju trendigt nu så alla kanske vill ha dyra plastsaker... så om ni är intresserade så ligger denna stora lokal mellan Huvudsta och Västra skogen typ!

Och jag tänker faktis inte bara klaga... det hade riktigt coola kläder o skor o allt vad man kan tänka sig!

Typiskt nog så glömde jag min kamera hemma eftersom den ligger i min väska o jag inte får ha väska på mig eftersom min nacke typ kommer att då!

PS. Jag kommer att skriva massa mer om Huvudsta en annan dag då vi drar dit för att äventyra, för det mina vänner är ett himla mysigt ställe med världens bästa badplatser =) DS


Tjaaaoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0