KÄRLEK !

Åh idag har varit en såndär underbar dag!

Nu är det bara min, Foro's, dag det handlar om.

Jag var en sväng i Skärholmen Centrum med min mamma idag, det ligger så himla off...så det är inte ofta jag finns där. Men just idag kände jag för o kika förbi secondhandbutiken Myrorna där..för den e så sjukt bra! Smyckena där e bland de finare sakerna!

Skärholmen e förresten ett område jag och Sarah måste utforska, för jag har nog aldrig varit utanför själva centrumet och ja tror nästan att Skärholmen har mycket att bjuda på!

Hur som helst så strosar vi omkring där och så tycker vi att vi ska ut o köpa frukt från fruktstånden, o allt var så härligt med fint väder och massa somriga frukter. Så står jag och plockar på mig aprikoser och detta samtal uppstår:

Jag: Vet du om aprikoserna är goda?
Försäljaren: Du kan ta en, jag blir inte fattig på o bjuda dig på en frukt.
Jag smakar på en och den var riktigt god.
Jag: Åh, denhär va jättegod, jag kommer plocka på mig så mycket att du kommer bli rik, du kommer absolut inte bli fattig av den ena du bjöd mig på!
Försäljaren: Jag behöver inte bli rik, jag är rik i hjärtat, det är det enda som räknas.

Åhh, jag är helt förälskad i det han sa. Det är så himla underbart och jag kommer att leva på det hela sommaren. Hur självklart är inte de liksom? Strunta i allt materiellt o alla löjliga I-landsproblem vi har här o njut av att du och dina nära och kära mår bra, vi har tak över huvudet och mat varje dag. JAG ÄR KÄR!!!

Skärholmen är btw. ett område jag rekommenderar varmt...för det är jättemysigt där! Åk och känn efter själva, ni kommer att gilla det =)

Senare så bestämde jag och världens bästa Emma att det var dags för oss att träffas eftersom det var så längesen vi sågs. Så det fick bli en låååång promenad med samtal om allt möjligt. Bl.a. att Emmas favorit samtalsämne är hon själv haha!
Och jag bestämde att alla andra emmor i världen är massa sämre än min Emma, speciellt jobbiga emmor!

Våran promenad gick lite här o vart här hemma i Bromma...och det mina vänner är ett hett tips på områden o besöka. För Bromma e så himla fint och supermysigt det med. Mysigare än både Skogås och Skärholmen tillsammans!
 
Näe, det har vart en grym dag med bra och trevliga människor.

Tjaaaaaaaaaooooooooooooo


Världens möjligtvis visaste man jobbar här!

image13
 

Jag och världens bästa Emma!!

image15

Kommentarer
Postat av: Emma

åh! du är så underbar foro! det var sjukt mys med dig.

2007-06-21 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0