Hon känns ju sådär halvcool...eller nåt liknande!

Asso såhär ligger det till:

Keysha Cole är en duktig artist.
Kanske inget jag lyssnar på men hon duger. Hon e liksom duktig på sina smöriga RnB ballader o allt sånt och jag måste erkänna att jag har några låtar med henne som jag tankat ner...ehm, lagligt på cdon.se såklart ;)

I alla fall.
Det jag vill komma fram till är att hon har en låt som heter "Was It Worth It?" En lite girlpower låt där hon förklarar för sin kille att han en gång i tiden var en perfekt kille men nu är han tydligen usel så nu struntar hon i honom. 

Låten börjar med att hon sjunger denna mening:

"Before you were NO good, you used to be so good...bla blaa"

Är inte det ett väldigt dåligt sätt att öppna en låt på?!
Är det liksom inte en väldigt dålig replik, eller är det bara jag som hakat upp mig på denna mening?

Jag menar, "Innan du blev en jättedålig människa så var du en jättebra människa" ...himla löjligt tycker jag..eller så är det bara en sån grej jag tänker på när klockan är 00.40 och man egentligen borde sova eftersom man om några timmar ska vara på jobbet.

image135

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=nRJ_tlLRixc

2008-02-14 @ 13:47:41
Postat av: manb

SKRIV NÅT!

2008-02-17 @ 17:20:49
Postat av: Milla

hahah aldrig tänk på just den meningen i låten. Annars så e hon en rätt bra artist!

2008-02-27 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0