Adam Tensta - My Cool

När vi snackar om Grammis kan jag ju lika gärna gratta grymma Adam Tensta som precis vann
Årets Dans/Hiphop/Soul!!

Inlägget jag skrev igår som försvann handlade faktist om just Adam Tensta! Så här skriver jag det på nytt :)

Hans låt My Cool...jag vet inte vad det är med den låten, men nåt är det.
Grejen e den att varje gång jag hör den låten, jaa varenda gång första beaten i låten når mina öron blir jag som förvandlad. Jag blir en helt ny människa.
Möjligtvis beror det på Adams attityd i låten, han är så självsäker så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Jag känner mig plötsligt ascool och märker att jag t.o.m. går annorlunda. Jag är plötsligt inte 1.62 lång, neeej jag känner mig som 1.95 och jag är världens kaxigaste människa. I'm On Top Of The World och inget kan stoppa mig. Så går jag runt för mig själv o nynnar "That's my cool and I can't take it off"
Mitt redan gigantiska självförtroende och ego ökar med 500%.
Jaa jag blir helt enkelt störst, bäst och vackrast!!!

Sen tar låten slut och jag hamnar i mitt vanliga mode ha ha...nästa låt är något i stil med Backstreet Boys och all attityd rinner av mig och min ödmjukhet kommer tillbaks till mig.

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe ,, älskar oxå den låten :)

2008-01-09 @ 20:55:12
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0