Jag får MVG i Planering tycker jag :)

Jag, Forough, kom hem från skolan rint 19.30-20 nångång.

Planen var att käka middag o sen komma igång me bloggen igen o sen sova.

Jaa, jag kände att ja ville sova tidigt idag o bara va hur seg som helst.

Som sagt, det var planen.

Här sitter jag två timmar senare me en stor skål glass med choklad och nougatsås och väntar på att scrubs ska börja runt 23 nångång.

Istället för att plugga så sitter jag och lyssnar på India Arie och Mobb Deep och käkar glass

...Tummen upp för mig tycker jag. Tummen upp för att min plan går så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha jadu, så kan det gå ibland :)

2008-01-24 @ 22:30:39
Postat av: Lenny

Ja, det kan gå så! ;)

2008-01-24 @ 23:13:28
Postat av: M*

Ha ha, jag gör typ likadant! Istället för att plugga, valde jag att träna och kolla på film, hehe. Och inte nog med det, jag ska även INTE gå till skolan imorrn, för att inte få skit för att jag inte gjort läxan, hehe. Tummen upp!!

2008-01-24 @ 23:19:51
Postat av: DOUCHEBAGS

M*: Det är för lätt hänt asso haha :)

2008-01-26 @ 23:38:51
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0