Mellandagsrea - Caliroots.com

Mellandagsrean har satt igång och vi båda är minst sagt väldigt besvikna över årets rea! Vi tycker att butikerna snålat med deras "billiga" erbjudanden så som ta tre, betala för två (ordpris) och 30% avdrag. Visst låter det som att vi är snåla? Njaae, nej, egentligen inte. Vi är bara två fattiga studenter som inte vill lägga ner pengar på kläder som är sisådär halvfula bara för att de är på rea. Dessutom känns det som att kläderna som är på rea nu legat i butikerna i ett bra tag...
Vi har i alla fall hittat en del bra, värda, reor på nätet och tänkte publicera dem här!

image77


Den första butiken vi tänkte börja med är Caliroots. Caliroots är en online klädbutik (finns även ett fåtal butiker i Stockholm) med inriktning mot streetmode för både tjejer och killar. New Era, Cheap Monday, Adidas, Nike, Reebok m.m. säljs här. Lite mainstream-märken kan man tycka, men de funkar, vi lovar. Vi har plockat ut en del basplagg som aldrig kan gå fel - om inte du är riktigt dålig på att kombinera kläder ha ha.

Handlar du över 1200kr är frakten gratis annars går frakten på 65kr, bara en kebabtallrik.

Kommentarer
Postat av: joel

amen???

2008-01-02 @ 06:55:24
Postat av: joel

efter konfrontatin med min flickvän då hon argt förklarat att det betyde medhåll så tar jag tillbaka tidigare kommentar. jag är ett pucko...jag vet

2008-01-02 @ 06:56:38
Postat av: DOUCHEBAGS

Joel: Det är OK, du är förlåten :P hahah!

2008-01-02 @ 13:04:23
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Nima

Äntligen en vanlig blogg me street!
Fortsätt så tjejer!

2008-01-03 @ 01:53:37
Postat av: Andreas

Sneakersen skulle jag inte ha något emot o ha.

2008-01-10 @ 20:09:09
Postat av: .:.:.:

GE MIG JEANSEN!!!

2008-01-26 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0