Nämen Darin!

Oookey, vi är väl medvetna om att vi inte skrivit alls på en vecka o nu bombar vi med inlägg.

Men jag måste bara få ur mig dethär.

Pratade i telefon med en kompis nyss o vi kom in på ämnet gamla idolkändisar och vi undrade vad som hänt med Darin.

Ni minns säkert honom, blyg, lite halvtråkig, utländsk kille med tandställning som alla tjejer under 14 dog för.

Som den nörd jag är så googla jag honom för att kolla om han kanske har nått nytt på gång. 
Jag kom in på hans "official page" direkt och det var em himla intressant hemsida han hade.
Okey, nu kör vi:

1. Han kan mobilblogga och det är ju coolt. "Han har kontakt med sina fans" bla blaa...MEN han avslutar varje inlägg med "Eran alldeles egna D'" "Vi hörs, D'"  Förlåt men sen när kallas han för D?!

2. Det finns en Frågor & Svar spalt...vad puttinuttigt, hans fans kan ställa frågor. Bra! Jag lyckades få två favoritfrågor:
* Vilka artister lyssnar du på just nu? Vilken låt är hetast?
Pussycat Dolls är heta just nu.

Seriöst, människan är 87'a, alltså 21. Vilken 21-åring med normal dos självrespekt berättar att PCD är hans favoritgrupp?!

* Skulle du vilja ha snöbollskrig med dina fans?
Gärna inte, tänk dig o bli mulad av 65 tusen pers =P

EHM, förklara för mig vart dess 65.000 kommer ifrån, tack :)

Nää fy, vilken bitterkärring jag låter som..Han e säkert jättego o bra

3. Min sista fråga bara, varför är det kinesisk/japansk (?), jaa men asiatisk text på ALLA hans bilder?

image128


Bilden är från darin.nu för er som vill ha den som skärmsläckare eller annat kul på datorn :)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha jag minns att jag älskade honom. Hade affisher o allt haha. De e ju inte lite man skäms nu såhär i efterhand :P

2008-01-25 @ 11:17:25
Postat av: Cassie

Hahah, fan va kul =)

2008-01-26 @ 19:57:23
Postat av: kenan

d der me 65000 personers mulning va d en av d roligaste ja har hört:))) mycket bra blogg..fortsett...
skratt fron istanbul:))

2008-01-26 @ 22:17:50
Postat av: :)

han är ju så löjlig den snubben haha :)

2008-01-27 @ 00:48:14
Postat av: DOUCHEBAGS

Kenan: Va kul att du läser från turkiet..? haha :)
:): Amen eller hur..sådär lagom cool kille!

2008-02-09 @ 00:46:28
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: -josefine

darin.nu är världens bästa sajt, och han kallas D sen alltid.. trodde alla visste!

2008-02-14 @ 00:02:08
Postat av: Bäxx

Alla får ju tycka vad de vill men jag älskar forfarande hans musik, mer nu än förut faktiskt. & om ni vill veta e han i Tyskland o promotar (Hmm vet ejj hur det stavas) & det tycker jag e bra för nu när han blivit känd i Tyskland har han blivit känd i typ, estland, Österike, Sweiz m.m. Tyskland e ju europas största marknad. Men men om man inte e ett fan så informerar media rätt dåligt om det. dem e intressarade om vad som händer i Sverige eller ja möjligtvis i USa med då. Men men hoppas han snart blir aktuell med en ny platta. Hans senaste ägde ;)
Tack för mejj ;)
& ni som gillar honom stå på er & ni som gör det behöver inte göra det även fasst jag tycker det ekonstigt :P
Men alla har ju olika musiksmak/stil

2008-02-15 @ 15:22:39
Postat av: Ninni

Darin e faktis bäst. Vadå tror ni att ni bara kan komma o säga att han e dålig?
Ni e ju fan dåligare än hnm isååna fall!

2008-02-17 @ 18:52:14
Postat av: ...

Jag tycker att ni är lite elaka som bara skriver så om honom. Hans musik e jättebra. Bara fö att ni inte tycker om honom behöver ni inte skriva elaka saker om honom..

2008-02-17 @ 19:04:13
Postat av: Anonym

Darin är faktis bäst. så håll tyst!!!!

2008-02-18 @ 15:40:13
Postat av: Darin 4-ever

DARIN ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-02 @ 17:03:13
Postat av: Jessica

Älskar darin musik.. Och börjar allvarligt bli lite trött på hur folk kommenterar att man gillar hans musik.. jag e 20.. Darins Musik har ingen ålder!

Och det där me 65.000 pers.. det e ungefär så många som e medlem på hans hemsida!

2008-04-13 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0