Välkommen till Trollhättan vol. 1 - hundbur till salu

Jag, Sarah, bor i Trollhättan (ca 50 min från Göteborg) för att plugga. Jag bor ensam i en studentkorridor, i en stad där jag knappt känner någon. Jättekul, javisst! Meeeen iaf. Jag åkte tillbaka till Trollhättan i söndags och skulle ner till källaren för att lämna en grej...så får jag se att någon kapat av mitt lås?! Jag blir inte sur utan mer förvånad över att någon kapar upp just MITT lås när jag inte har något där! Det enda jag hade i källaren var en sketen orange Stadium-påse med duschdraperi och toalettborste i, som man fick med lägenheten. (De måste sparas för att sedan lämnas tillbaka när man flyttar ut.)

Men...Det roligaste var ju ändå att det nu fanns en GIGANTISK hundbur i min källarbur eller vad man ska kalla det för. Charlie, hunden, har tydligen åkt hela vägen från Australien. Jag flyttade ut buren i källarkorridoren, så aussies lär sig att inte kapa upp andras lås! Hmm..funderar även på att sälja den vidare, jag är hemsk jag vet.


image114
Helt underbart att man får välja mellan dessa fyra djur.. :D

Min teori till varför det hände är väl för att de inte hade någon annan plats att lägga sin hundbur i och var tvungna att kapa upp mitt lås. Eller så hade tjyyvarna sett att jag gått runt med fräscha sneakers och trott att jag hade ett par exklusiva i min orangea Stadium-påse i källaren!

Kommentarer
Postat av: LOL

Sälj den på blocket!

2008-01-10 @ 16:55:33
Postat av: Chris

HAHAH va roligt!

2008-01-10 @ 17:04:31
Postat av: Lena

Haha! Du får kika efter om det finns någon med en gigantisk hund i din byggnad ;)

2008-01-10 @ 19:34:53
Postat av: gipsy

hehheheh..va duma folk är

2008-01-10 @ 19:39:36
Postat av: Micke

Du får 200:-
Perfekt till frugan!

2008-01-10 @ 20:37:52
Postat av: douchebags

till micke: SÅLD!!

2008-01-10 @ 20:39:35
URL: http://douchebags.blogg.se
Postat av: Jag

Ngn tyckte synd om dig o ville vara snäll o skänka dig ett extra hus fall du blir vräkt från stället... va tacksam ist!

2008-01-13 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0