Välkommen till Trollhättan vol. 2 - skjut mig!!

Centrum i Trollhättan är ett torg - WTF?! Närmaste köpcenter (köpcenter my ass) ligger 20 min med buss härifrån mitt ute i bushen. De här bussarna går en gång i timmen. Mitt sovrum är mitt kök, vardagsrum och hall. Min bil är en cykel. Här är mina vänner, den ena är gay och den andra en alkis:
image134
Jag har inget emot småstäder men...som den storstadsmänniskan jag är så är det här psyiskt påfrestande! Bara tanken av att veta att det inte finns något att göra här efter 18 ger mig ångest. Inte nog med det så är mer än hälften av alla i stan emos. Inget illa mot emos men, HUR kan ni vara så många? Satana, det här går bara inte. Inte i två år till. Ja, det här är dagens i-lands problem.

Säg inte att jag ska ta och skärpa mig. Jag har skärpt mig så mycket som det går och varit duktig. Trollhättan = bush-ställe. Punkt!

Kommentarer
Postat av: Knatte T F

I hope it works out for you Sarah ...

2008-02-07 @ 23:58:35
Postat av: Mia (jo, jag är fortfarande med!)

sarah, jag förstår dig till 174%. var nämnligen i trollhättan i onsdags. min bror hade jobbintervju där och jag följde med innan jag drog tillbaka till holland. tänkte att jag kan ju shoppa under tiden han har intervjun. jojo.. om man kallar kungsgatan och oden shopping, var det väl det jag gjorde.. en pizza på pizzeria hollywood och sen tillbaka till götet (brorsan bor där). ge dig av innan det är för sent!!

2008-02-08 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0