Det är kört för Clintan.

HAHAH

Dethär är så himla bra!!!

Sitter o kollar runt på expressen.se o så kommer jag till en artikel där det förklaras Varför Clinton inte kommer att bli president. Artikeln i sig är inte speciellt intressant.

Men här kommer det roliga:

Under rubriken har de en poll med frågan "Tror du att Hillary Clinton blir USA:s nästa president?"

Kolla de olika alternativen man kan välja.

image154


Det första alternativet låter ju bra "Ja, helt klart"

Det andra alternativet är så sjukt bra så jag vet inte vad ja ska ta mig till. Det är liksom inte det vanliga "Nej, det tror jag inte"

HAHA neeeej, de kör denhär "Nej, loppet är kört för henne"

Det ser så jäkla oproffsigt ut med ett sånt svar och jag älskar det :)

Kommentarer
Postat av: Nima

Hahah faktis, detdär ser inte rätt ut!

2008-03-02 @ 22:52:48
Postat av: gipsy

diskriminering! hehe

2008-03-03 @ 01:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0