Jösses vilka människor det finns

Jaa så var vi tillbaka igen :)


Är jag dum i huvudet som tycker att dethär är årets bästa nyhetsartikel?

image162


Visserligen så kommer bilden från Aftonbladet.se och det är väl en tidning man tar med en nypa salt. Men jag måste ju erkänna att det är en sjuk rubrik och vänta bara till ni har läst själva artikeln.

Det är alltså en kvinna som suttit på en toalett i två år. Hennes sambo har tagit in frulle, lunch och middag till henne varje dag.
När han har frågat henne om det är dags att resa på sig så har hon svarat "kanske imorgon"

Jag vet inte om ja ska skratta eller gråta eller bara bli väldigt fascinerad av denna makalösa kvinna.

Länken finns här för er som vill läsa:  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2039256.ab

Kommentarer
Postat av: John

alltså du e sämssst.. du e skittråkig

2008-03-13 @ 22:11:36
URL: http://kalmankala.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA det där läste jag på city idag...Helt CRAZY JÖÖÖH!

2008-03-14 @ 22:17:59
Postat av: Manne

Jaa men detdär är ju heeelt sjukt?!
Hur fan lyckas man?

2008-03-15 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0