Men skojar ni?

Satt inne på feber.se o så såg jag dethär.

image160


O så skriver de att skorna nu finns i Sverige o bla blaa....vad finns i Sverige nu?
Jag köpte ju exakt likadana inne på monki förra sommaren...lite kul att modefeber är ett år efter :)

För er som är intresserade av dessa plastskor så kan jag ju meddela att de e skitkvalité på de...de går sönder efter att man använt de typ 3 gånger...det gjorde mina i alla fall.
Så jag bytte till ett par nya, men så gick de sönder efter en gång. Så då bytte jag till ytterligare ett par nya, o så fortsatte det ända tills jag efter tup 5 byten inte orkade byta igen.

Istället fick jag tag på ett par mycket snyggare och bekvämare och mycket mer hållbara i Paris samma sommar. Himla söta o bekväma så de kommer jag nog använda väl i sommar.

Hur som helst, det lär ju finnas massvis med plastskor i Filippinerna så jag kan ju gotta mig i dessa där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0