Tveeeeksamt

Som ni har märkt vid dethär laget så är vi torskar för skor..men inte vilka skor som helst..sneakers ska det vara.
Det har ni säkert märkt vid dethär laget....klackar o sånt trams är inget för oss.

Däremot tycker vi att klackar o finskor kan vara väldigt snyggt, men det är helt enkelt inte våran grej!

Dessa skor hittade vi igår o vi vet inte riktigt vad vi ska tycka. Visst är de lite coola och svart o guld tillsammans blir sällan fel. Men de ser ju stört billiga ut på nåt sätt....jag skulle känna mig lite streetwalker i Milano om jag hade på mig dehär.

Men samtidigt...de e coola...fan vilka I-landsproblem man har haha :)

Det är inte ens nåt problem...vi vet bara inte vad vi ska tycka om de hahah!!

image150

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår nog hur ni menar. De var lite coola o de är nåt man gärna har i garderoben bara för att ha. Men inget man tar på sig =)

2008-03-02 @ 13:49:05
Postat av: Nina

Åh, jag tyckte de var skitsnygga.
Ser att de e från Zara..hur mkt låg de på?

2008-03-02 @ 14:01:46
Postat av: DOUCHEBAGS

Nina: helt rätt, från zara...såg dock inte priset!

2008-03-02 @ 15:16:44
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0