Min näsa har tydligen karaktär.

Jag, Forough, stod o väntade på bussen idag me hörlurar på o hör mannen framför mig säga nåt till mig.

Jag: Förlåt?
Mannen: bla blaa bla. Vart kommer du ifrån?
Jag: Iran!
Mannen: Det syns på din näsa. Tjejer från Iran har näsa med karaktär.
Jag: Vadå karaktär, det betyder ju att min näsa är stor..?
Mannen: .....

Där ser man hahahah!

Han påstod t.o.m. att jag inte har någon själ och jag citerar "Du tror du är så svensk för att du står där med din vattenflaska i handen som du sen pantar, o du har säkert ingenting emot svenska killar va?!"

Jag fattar inte hur dethär är möjligt, på nåt sätt stöter jag alltid på konversationsvänliga skummisar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit vilken konstig typ. haha kul att han tycker att det är nåt fel på svenskar

2008-05-05 @ 12:47:01
Postat av: Marie

"Tjejer från Iran har näsa med karaktär", ta det positivt..

2008-05-06 @ 02:40:25
Postat av: Danne

Jag vet inte ifall du ska ta det positivt eller negativt eller ens ta det seriöst. Han var uppenbarligen en riktig douche. Dock så var han ändå ganska rolig :)

2009-11-21 @ 03:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0